Διαχείριση θυμού

670px-Get-Rid-of-Anger-Step-1

Οι άνθρωποι με προβλήματα ελέγχου του θυμού τους, έχουν δυσκολία στο να αντιμετωπίσουν τις απαιτήσεις και το στρες από το εξωτερικό τους περιβάλλον και τους άλλους ανθρώπους. Τα καθημερινά προβλήματα, οι αρνητικές σκέψεις και πεποιθήσεις, και τα προβλήματα στις διαπροσωπικές σχέσεις είναι αλληλένδετα, καθώς η αύξηση του στρες και της συναισθηματικής έντασης αυξάνουν, επίσης, την πιθανότητα για έκφραση θυμού και επιθετικότητας.
Υπάρχει ένα ευρύ φάσμα ​​στις αντιδράσεις θυμού ενός ατόμου, από την απλή ενόχληση που την νιώθει σε άδικες για αυτό καταστάσεις, έως και την ανεξέλεγκτη οργή όταν βλέπει ότι κάποιος έχει παραβιάσει δικούς του , ισχυρούς κανόνες​​.
Η οργή συχνά πηγάζει από καταστάσεις της παιδικής ηλικίας, όπου ένα άτομο έχει επανειλημμένα επικριθεί, ταπεινωθεί και τελικά αισθανθεί ότι δεν είναι ούτε άξιος ούτε αγαπητός. Αυτές οι συναισθηματικές πληγές του παρελθόντος θα μπορούσαν να ωθήσουν τα άτομα στη μετέπειτα ζωή τους να υπερασπίζονται τους εαυτούς τους, με υπερβολική έκφραση επιθετικότητας και θυμού, ως μια μορφή άμυνας, ενάντια σε αρνητικά συναισθήματα που αναδύονται στην καθημερινότητα τους.
Αν νιώθετε ότι ο θυμός σας είναι πραγματικά εκτός ελέγχου, αν έχει αντίκτυπο στις σχέσεις σας και σε σημαντικά κομμάτια της ζωής σας, θα μπορούσατε να εξετάσετε την αναζήτηση ψυχολογικής παρέμβασης. Ένας ψυχοθεραπευτής  μπορεί να εργαστεί μαζί σας για την ανάπτυξη μια σειράς από τεχνικές, με σκοπό την θετική αλλαγή στον τρόπο της σκέψης και της συμπεριφορά σας.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s